lost it

I must have lost my marbles all together. Thought to put in a long day on Wednesday as yesterday was my bridge partners birthday. I wanted to leave earlier yesterday. The long day turned into working straight through from Wednesday morning to yesterday evenig. Was even late for uncle Toms birthday dinner. Now, after six hours of sleep, I feel almost worse than last evening. I am crazy.

Advertisements

4 thoughts on “lost it

    1. genau. bei lichte besehen überleg ich mir das mit urlaub zukünftig. im voraus rackert man sich halb tot nur um danach zu 2 wochen unerledigten stapeln zurückzukehren.

      Like

      1. Nöö, das sehe ich ganz anders:

        Du brauchtet es, denn Du hast es geplant. Das nicht geplante, situationsabhängige, Geschehen, ist doch eigentlich “die Würze in der Suppe”. Das hast Du bestimmt auch vorher schon gewußt – nun bereue es nicht! …

        Mir ging es nach dem Weihnachts-, Silvesterurlaub nicht anders. Ich bereue nicht eine Minute – auch wenn ich mich danach erst mal eine Woche erholen mußte! Immer wieder würde ich es genau so tun! Freunde sind ein kostbares Gut. Es bedeutet mir sehr sehr viel – auch über hunderte Kilometer hinweg (in 70 Minuten quer duch Deutschland. Alles sorgfältig geplant und dann doch ganz anders)!

        Du mußt nichts bereuen. Du kriegst das wieder ganz schnell auf die Reihe!

        VLG aus Berlin nach Berlin
        Michael

        Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s