big picture

Nice one, I think…

blogboard
click=source

Why does one blog? No idea, really. Why do you keep a blog?

Advertisements

9 thoughts on “big picture

  1. warum ? Gute Frage , die ich so in einem Satz gar nicht beantworten kann. Aber letztlich weil es mir Freude macht
    und weil ich dadurch ganz viele ganz wunderbare Menschen kennen gelernt habe, die mir sonst wohl nie begegnet wären.

    Like

      1. … ach so… ja… ich muss überhaupt Wortgruppen gruppieren, sonst ziehe ich mich völlig in die Depression zurück… ob da nochmal “was draus wird”… ei weiß not…

        Like

      2. ach was. wenn stringenz fehlt, tät’s auch eine kleine sammlung deiner randnotizen. käme gut und gerne ein recht hübscher aphorismenband raus, m. E.

        Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s